1 månad!

Idag är det en månad till semestern börjar! Tiden går fort när man har roligt. Har fortfarande inte hittat sladden till telefonen, jävla skit är det!

Idag lämnade jag tillbaka 2 klänningar som jag köpt på Newyorker. När säljaren gjorde returerna så strök hon kläderna jag återlämnat på mitt kvitto, så sa jag att hon inte behövde det, för att jag inte ville ha det utan att hon kunde slänga det. Då svarade hon att det måste hon göra ändå för hon måste behålla det kvittot(?). Vadå behålla det kvittot? Det är ett kvitto som jag ska få tillbaka då jag även handlat andra saker. Vad gör jag om mina andra kläder måste reklameras eller liknande, då har jag inget kvitto att visa upp. Skumt!


VArför köpte jag inte denna klänningen! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0