1½ vecka

Nu har jag arbetat 1½ vecka på mitt nya jobb och det känns riktigt bra =) Trivs med både barnen och kollegorna.

Imorgon och på fredag ska jag dock vara ledig. Min mormor fyllde 75 år i November och vi gav henne då ett spapaket som vi ska följa med på. Så imorgon åker vi upp till Ängelholm och övernattar till fredag och ska få 3 behandlingar. Jag har lyckats bli sjuk, men hoppas att må bättre imorgon.

Lite svårt att berätta om mitt nya jobb då det är sekretess, men jag ska förhoppningsvis hitta annat att berätta om. Kanske alla saker jag kan köpa nu när jag börjat jobba haha Har haft 2 sena kvällar med föräldrar och info möte och sen APT möte. Så har varit hemma runt 21.30 både måndag och tisdag. Det ser man under mina ögon på bilden haha Utsliten efter 1½ vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0