Varmare ute än inne

Ny arbetsvecka, det känns konstigt att jag äntligen är klar med skolan. 16 års skolgång är näääästan klar. Vill ju vidareutbilda mig till specialpedagog men vi får se, måste först arbeta i 3 år.

Jaja i alla fall så kom jag till jobb imorse vid 6, då det är jag som öppnar på måndagar. Iskallt inomhus, värmepumpen hade stängts av under helgen. Min första arbetsdag var det samma sak. Då hade vi 2 grader inomhus. Idag vet jag inte vad det låg på, men gissar att det var ungefär 8-10 grader. Kallt som fasiken var det i alla fall.

Tog någon timme innan vi fick igång den och när jag gick hem 13.30 var det fortfarande kyligt. 2 gånger inom loppet av 3 veckor är sjukt, antingen måste hela värmepump skiten bytas ut eller delar av den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0