Läsare



Jaha idag eller rättare sagt ikväll fick jag höra att det fortfarancde finns folk som läser bloggen. Har inte kollat statistiken på ett bra tag. Får kanske dra igång att blogga lite mer nu då. Ska försöka ta fler foton, vilket jag glömde göra ikväll när vi hade besök.


Har haft 1000 saker att göra idag. Först var jag hos frisören 10-12.30 sen var det iväg till Maxi och handla en jävla massa mat. Va fan måste man äta för! Hem och slänga skräp, hade massa papper och kartonger, sen var det upp och städa, bläää. Men fint blir det efteråt haha

Sen nu på kvällskvisten har vi haft besök av Koko's kusinbarn Kićo och hans flickvän Elin. Koko's kusin Salle var också förbi en stund. Vi kollade på melodifestivalen halvt om halvt medan Koko sprang till sin sport i de andra rummen. Tennis på datorn och fotboll/ishockey på tv'n i sovrummet.


Just nu är jag rent slut och ska kränga massa onyttigheter och sen sova. Har haft en trevlig kväll med trevligt sällskap, det får vi göra om!


Hoppas alla haft en trevlig eller har en trevlig lördag! =)


 

Har förresten beställt saker från H&M som kommit, ska hämta ut dem imorgon! =)

 


Kommentarer
Postat av: Elin :))

Mycket trevlig kväll var det :) får verkligen göras om tycker jag, får inte dröja så lång tid igen ;)

2010-02-14 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0