11 dagar

Nu har jag arbetat 11 dagar i streck. Känns inget speciellt faktiskt, imorgon blir den 12:e men sen är jag fri på lördag. Gäller att passa på så länge man icke har barn...

På lördag ska jag till frisören och färga min utväxt och klippa topparna. Förra gången färgade hon utväxten aningen mörk så min utväxt syns väldigt tydligt. Ska säga åt henne att inte göra det så denna gången.


På denna bilden så ser man hur mörkt mitt hår är i hårbotten...


Känner hur kass jag blivit på att blogga, hinner inte med ett skit efter jobb. Möjligen därför som jag inte bloggar, har inget att blogga om förutom barnen på jobb, men det går inte eftersom det är sekretessbelagt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0