Nyårskläder...

Jag har blivit galen! Har redan inhandlat kläder till nyår, detta är inte likt mig, brukar vara ute i sista minuten i vanliga fall. Har köpt 2 riktigt snygga klänningar, vet inte om man kan säga att det är typiska nyårsklänningar, men jag trivs i dem =) Jag ska ta foto när jag har de på mig så ska ni få se, dock inte idag.


Idag hade vi Lucia på jobb, det gick bra och sen hade vi ett litet lotteri med fika. Jag slutade 13 idag så det var en kort dag. Kom hem runt 15 och sen la jag mig i soffan och slappade. Fick så j-la ont i magen och la mig i sängen, men då blev jag illamående, somnade till slut. Vi skulle egentligen hem till Koko's mamma för att käka pasulj, men jag mådde inte alls bra :(


Snart är det jul, här i vårt hus tralallalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0