Kiss kass värdelös




Har säkert haft denna rubriken tidigare...

Idag har varit en intensiv dag, med mycket pengaslösande.

Efter jobb körde vi till Bernstorp för att byta persienner till en rullgardin på jysk. Sen blev det en snabb tur på Inter Sport där vi köpte mjukisbyxor (what else). Sen vart det in på Media Markt för att köpa Wii =)
Det blev ett svart Wii med Mario Kart och Wii sport, med en ratt och fjärrkontroll som tillbehör. Vi öpe en extra handkontroll +  Super Mario All Star som jag längtat efter ska komma ut, Koko kände en kille på Media Markt så vi fick köpa det redan idag, det har egentligen release imorogn 3/12 =) Tur med kontakter ibland(alltid) =) Har spelat som en dåre ikväll haha.




När vi sen är vi på väg ut, så svänger jag förbi mobil hörnan och Koko går för att betala. Jag råkar fastna där och köper deras sista iPhone 4... Är lite osäker om jag ska behålla den, så jag har inte öppnat förpackningen ännu... Är den värd att behålla eller ska jag retunera den? Har ju en Macbook Pro så den går ju ihop bra med den, men kommer jag använda den mycket???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0