Jag målar och målar med tjockt och med....

Nu är det söndag och en dag närmare julafton =)

Idag har jag och min pappa varit på Ikea och ställt lite frågor om köket... Sen köpte vi med oss 2 väggskåp, var förbi Bauhaus och köpte lite färg med tillbehör och en stickpropp till ugnen.

Högskåpen med vitvarorna sitter nu uppe och fast i väggen. Idag satte vi ihop alla bänkskåpen och de ska fästas i väggen nu i veckan skulle jag tro. Vi blir nog inte färdiga innan jul som jag har trott, tar mer tid än man anar eftersom vi jobbar på vardagarna. Men någon gång blir det klart =)

Nu ska jag ut i köket och måla lite är dte tänkt =)


Älskar dessa skorna som jag köpte i somras i Bajina Basta =) (Bortse mina kritvita ben haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0