En bit på vägen eller en bit in i väggen?!

Onsdag redan, vill bara gråta så fort tiden går! Tiden på jobb bara flyger iväg, trivs så himla bra på mitt jobb, känns roligt att gå dit VARJE dag *peppar peppar*...

Idag tog jag ut lite komp och sen var jag hemma och fixade i lägenheten med pappa. Vi skulle haft lite kabel och en armatur till badrummet, men de hade inte det hemma så det blir levererat imorron. Får se om vi får något gjort imorron, jag jobbar till 18 så jag tror inte det om inte Koko och min pappa fixar lite innan jag slutar.




Blev rosa geléglitter sist jag var och fixade naglarna, blir bara så fult när det växer ut, men jag överlever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0