Vecka 34 och semester!

Sommaren har gått rent för snabbt detta året. Har i och för sig bara haft semester 3 veckor, detta är min 4:e vecka. Jag tog semester denna veckan för det var tänkt att vi skulle börja renovera vår lägenhet denna veckan, men vi får vänta nån vecka till. Sen fyller jag även 25 år denna veckan och därför ville jag vara ledig =)

Jag ville boka en sista minuten resa, men det ville inte Koko, så vi stannar hemma i detta underbara väder ;) Vi ska åka bort över helgen så det ska bli skönt.

Idag blir det lite Malmö festival. Det är mycket mindre än de andra åren och det är lite trist. Inte lika mycket mat och sötsaker att välja på :(


Jag, Josse och Natha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0