1985.08.28(18.18)

Ja då är jag 25 år och förhoppningsvis lite klokare. Idag har födelsedagen spenderats på Vinåkers factory outlet, var ett jävla bry att komma dit haha Det blev shopping för både mig och Koko, mest för mig, såklart.

Vi skulle egentligen handlat min födelsedags present idag med, men de hade hunnit stänga så det får bli imorron. Jag har sagt det att de ska inhandlas på vilket ställe som helst, bara inte i Malmö =)

Nu på kvällen var vi på Oleary's och käkade, men det blev en snabb visit då Koko fick ont i magen =( Men jag är lika glad för det, skönt att kunna ligga på rummet ch slappa. SKa ner och köpa en cola och fanta för att sen kränga läsk och lite chips hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0