Våren=mer bloggning(förhoppningsvis)


Nu börjar våren visa sig, vissa dagar är det "varmare" och andra dagar är det svinkallt. Men nu när det blir mildare väder så kommer det bli mer saker att göra ute, istället för att bara sitta hemma. Finns ingen anledning för mig att bara blogga vad gör gjort. Vakna-jobb-hem-sova.


Igår var jag däremot på en föreläsning med jobbet. Det var en besvikelse, han pratade en massa strunt tyckte jag och många andra. Vi trodde att föreläsningen skulle handla om något helt annat...

Just nu sitter jag i soffan som ett kålhuve. Jag stressade som en dåre och hade skit ont i magen och sen precis när jag ska gå ut fråpn dörren inser jag att klockan är 6.50 och att jag börjar jobba 8.00 idag och inte 7.00. Jag har gjort likadant en gång tidigare, men då insåg jag inte det förrän jag var på jobbs parkering.


Denna frukosten hade jag inte tackat nej till idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0