Halsen igen...

Nu har jag i 2½ dagar haft ont på min högra sida av halsen, då jag pratar, hostar, snörvlar och sväljer. Bokade tid hos en läkare idag och fick en tid ganska snabbt. Körde dit från jobb och lämnade mina kolleger i ett kaos, kom dit och kom in till läkaren, han kollade med den j-la träpinnen och konstaterade att allt såg bra ut :S Men han ville ta ett halsprov ändå, så jag knallade iväg. Kom in till provtagningen och då frågade hon mig om jag brukar klökas lätt. Ja svarade jag, har halsfluss minst en gång om året och jag håller på att spy varje gång pinnen ska ner i halsen. Iaf hon tryckte ner tungan och körde sen ner pinnen hela vägen ner till tarmarna och efteråt satt jag utanför och klöktes av hur det brändes i halsen :S. Blev tillbaka skickad till läkaren som berättade att det inte var något. Kan vara ett virus som antibiotika ej kan fixa, så jag ska gurgla och dricka varmt.

Så ligger det till i mitt liv just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0