Singel?

Jag är så j-la glad att jag inte är singel. Tänk alla som går ut på krogen för att de vill träffa någon, klart det finns trevligt folk också, men av någon anledning så är det de skabbiga och slibbiga som utmärker sig. Fan kryper i kroppen på mig när jag tänker på det.

Igår kväll hade vi det jätte trevligt, eller jag kan inte tala för de andra, men jag hade jätte kul iaf! Kom hem runt 3 och mådde sådär, tryckte i mig en skål med fil och corn flakes, 4 rostade mackor och lite köttgryta för att förebygga att inte må dåligt när jag vakande och skulle upp och jobba idag. Jag lyckades väldigt bra faktiskt =)

Kom nyss hem från jobb och ska snart göra mig iordning för vi ska hem till min pappa och äta fisksoppa, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0