Fredag...

Igår fick jag hem mitt läkarintyg. Är sjukskriven till den 10 september, så jag måste in till jobb och lämna lappen och sen måste jag skicka in papperna till försäkringskassan.

Jag meddelade jobb förra veckan att jag skulle opereras den 27 september och att jag sen skulle bli sjukskriven i 2 veckor. Men de verkade inte lyssna för igår ringde de när jag brukar jobba. Jag sov vid tillfället och försökte sen ringa tillbaka, men fick inte tag i någon. Så idag måste jag dit och lämna papperna, så allt blir rätt. Har sån ångest inför det, fast jag vet att jag inte gjort fel. Jag har sagt till dem, men men. Har alltid dåligt samvete för allt, även om jag inte gjort något fel.


Kommentarer
Postat av: Maria - a.k.a Mawiia

varför ska du opereras? hoppas inget allvarligt.

och försöka strunta i stropparna på ditt jobb!

2009-09-04 @ 11:11:18
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0