Elyseé

Idag är det då Söndag som ni alla vet. Idag var jag på Elyseé med min pappa, hans sambo, min farfar och Koko. Det var en sen födelsedagsmiddag.

Jag fick karameller och ett te med smak av chokladmjölk och grädde hehe Sen fick jag en ny toalettdörr(den hade de inte släpat med sig till Elyseé). Jag ska köpa vilken jag vill ha så får jag pengar för den sen. Har behövt en ny dörr ganska länge och vi skulle köpt en för länge sen men det har bara inte blivit av.

När vi kom hem satte jag igång att laga köttfärssås att ta med mig imorgon på min vft. Måste koka pasta också kom jag precis på.






Jag hade egentligen tänkt baka en jordgubbstårta så vi kunde dricka kaffe här hemma efter maten, men vi hade besök av en 2 åring hela dagen idag så jag hann inte riktigt. Men nu håller jag på med den, måste annars blir jordgubbarna kassa och måste kastas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0