Då var det torsdag igen

Ja jag har ju inte bloggat på någon dag, väldigt ovanligt :P

Igår var vi och grillade och tittade på fotboll, ja alltså jag tittade inte på fotboll haha Först var det Sverige mot Malta och sen var det Serbien mot Frankrike, väldigt givande var det :P

Idag är det skola som gäller. Vi ska söka tidigare forskning och litteratur om vårt ämne till examensarbetet. Lär bli peck och pina, det är alltid så dryg innan man kommer igång. Men vi måste verkligen komma igång för på måndag ska vi ut på VFT(verksamhets förlagd tid) och då lär det inte bli mkt med examensarbetet...

Nu har min kära make kopplat ur kamera sladden och jag har lite bry med att gräva där bak,så ni får ha en gammal bild som ni säkert sett 5 000 000 gånger...


Rent blå på armen av droppet under operationen haha

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0