Bulltoftadagen

Idag har jag varit med klassen på Bulltofta motion eftersom det varit Bulltoftadagen idag. Det var alla fyror, femmor och sexor. 9 olika stationer var det, jag stod vid kanotstationen.

Det var att putta ner kanoterna i vattnet då det var lågvatten. Hjälpa eleverna ombord, putta ut dem, dra in dem, dra upp kanoterna och om och om igen under hela dagen. Snacka om att jag komemr ha träningsvärk imorgon hahahha

Var till och med ute och paddlade en sväng pga en flicka som inte vågade, det ni!

Har suttit och planerat de senaste 2 timmarna, men det är svårt eftersom min handledare ena stunden säger att jag kan komma med egna förslag när hon egentligen vill att jag ska göra det hon tänkt, inte lätt detta. Ska prata igenom veckorna ordentligt nu imorogn så jag får en lite klarare bild av vad hon vill och vad jag vill med för den delen.

Kommentarer
Postat av: Maria - a.k.a Mawiia

detta kan vara en av anledningarna till att jag inte blir lärare ;) hahaha nääää

2009-09-16 @ 18:35:15
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0