Barnsäker vinflaska

Om man inte klarar att öppna vinflaskan så ska man minsann inte dricka den iheller(!)

Idag när maken min kom hem från träningen, så ville han göra en spritzer(en del mineralvatten och en del vitt vin). Tror ni att han lyckades öppna flaskan? hahaha

Jag sa till honom att den barnsäker och om man inte kan öppna den så är man inte värdig att dricka den iheller hahah Tror ni han lyssnade icke sa nicke utan jag fick minsann öppna den så han kunde ta sig en sup hehe

Det värsta med det hela var att han hade en tröja på sig där det stod "Jag har koll" hahhaha




Kommentarer
Postat av: Maria - a.k.a Mawiia

hahahah en sån tröja vill jag med ha!!

2009-09-12 @ 13:32:50
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0