Sushi

Igårkväll var trevlig, vi satt på någon sushi restaurang på Davidhallstorg. Vet inte vad restaurangen heter faktiskt. Men Natha har velat gå dit skit länge för att där jobbar snygga killar hahha Vi satt bakom en pelar så hon fick luta sig bak hela tiden för att kolla på dem hahah

Jag har smakat sushi 2 gånger förut och som ni kanske minns tyckte jag att det smakade skit. Men igår när vi då skulle beställa så tog jag någon japansk wok och sen beställde jag in en sushi bit för att ge det en till chans, tredje gången gilt liksom =) Jag blev glatt överraskad, så det lär nog bli en till tur dit och den gången blir det sushi för min del. Natha ska följa med och glo på grabbarna hahah

Jag tog ingen dessert igår, men två beställde in en cheesecake, fyyyyyyyyy vad god den såg ut att vara och det var den tydligen med =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0