Bilder på skitet

Nu har jag överfört bilderna och händerna ser gräsliga ut. Jag vet att det är för mina synder, borde gå och bikta mig! Fan inga allvarliga saker, men att man ibland kanske tänker fel tankar och har åsikter som man inte borde...






Man kan kanske inte se att fingrarna är fulla med blåsor, för de överlappar varandra och är mest röda, men fingrarna är så svullna att jag inte kan böja dem, iaf pekfingrarna.


Fötterna för 2 dagar sen, nu är blåsorna knallröda och kliar så mycket om nätterna. Inatt var jag uppe tre gånger pga att det kliade.

Sov 10-13 nu på dagen för att jag var så slut.

Har varit på apoteket för att handla allergipiller, men de flesta innehåller laktos(som jag inte klarar av), för laktoset binder samman pillerna. Jag fick hjälp att hitta en sort som inte innehöll laktos, som man istället för att svälja, låter lösas upp på tungan. Men jag är lite nervös inför biverkningarna. Utslag(som jag har tillräckligt av), svullnad av slemhinnor(hals/tunga) samt att man kan få svårt att andas. Känner inte att mannen/kvinnan ovanför molnen har mig högst på listan så jag lär säkert få de värsta biverkningarna. Väntar till ikväll med att ta ett piller, för det är nätterna som är värst.

Hoppas att ni mår bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0