2 Kalas på 1 kväll


På väg till pappa och Pia

I lördags var jag på 2 "kalas", för var jag hemma hos min pappa och Pia och firade Pia. Vi åt en utsökt fisksoppa =) Vi stack runt 20 för att jag skulle hinna hem och sen bege mig mot Josse. Skulle köpt en ansiktsbehandling till Pia, men hann inte i tid till stägning i fredags haha Som vanligt sista sekunden. Så jag köpte en present från Body Shop istället eftersom jag vet att hon brukar handla där =) SÅ nu kommer Pia dofta jordgubb hehe, Jordgubbs lotion, jordgubbs duschcreme etc





Sen bar det av mot Josse, hade tajta jeans som fan så jag fick sitta som ett kålhuve på bussen haha Natha hoppade på bussen på värnhem och ho bara kollade konstigt på mig när jag satt som jag gjorde haha


Dricka bör man annars dör man(inte nödvändigtvis alkohol).


Malou och Josse sjunger singstar =)


Natha och jag (hon bad mig radera den, men jag tycker vi blev hyfsat bra på bilden, ÄVEN Natha haha)


Lite ego måste man vara


Singstar-jag vann(bara för jag sjöng ensam haha)


Lite vin med sprite är gott sådär på kvällskvisten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0