Öm öm öm öm

Idag är det lördag och jag har varit ledig, ledig och ledig, har sprungit en massa ärenden har jag gjort. Sen var vi på kalkon middag hemma hos mormor och nu är vi hemma och väntar gäster hehe

Jag har beställt böcker från serbien och har skickat pengar genom western union, men tydligen var det klydd med pengarna för mannen från bokhandeln har mailat mig otaliga gånger. Var förbi wester union idag och de sa att det kan vara så att det blivit en kontroll och då ligger pengarna på is några dagar(inte bokstavligt talat :p). Men nu har han mailat mig att böckerna är skickade :D Finally!


Har fått en fet jävla bula där jag fick sprutan i torsdags. Ser ut som om jag tränat just vänstra armen och inte högra. Är väldigt öm och kan varken ligga på den sidan eller röra vid där. Får hoppas att det är värt det genom att slippa svinet. Tar 2 veckor innan man har fullt skydd, innebär det att jag kan bli sjuk innan de 2 veckorna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0