Intervju

Idag var jag och fick fixat min bilnyckel. Det har fattats en hake, så nyckeldelen har lossnat från den elektroniska delen. Men idag blev den installerad och det känns underbart =)

Under tidne jag väntade så gick jag och fixade ett jojo kort och sen spatserade jag en stund på Entré. Jag drack te på Barista. Det var trevligt för man fick en egen sån te press eller vad de kallas.


Sen vart det iväg och gå på intervju. Det kändes riktigt bra. Rektorn och personalen var super trevlig och avdelningarna var inbjudande på rätt sett. =) Får svar nästa vecka. Varje gång någonting känns bra, så går det åt helskotta och varje gång det känns skit så går det bra, får väl se om det stämmer denna gången med, vilket jag tror =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0