Farsdag/Pappasdag/Farsansdag

Ja jag säger i alla fall farsdag, men jag kallar aldrg min pappa för far, fast han vill det haha Jag tycker att jag lägger på 20år på honom om jag ska kalla honom för far. Än så länge så är han min pappa, far kommer med tiden ;)


Igår så jobbade jag 10-18 och sen stacka jag till möllan och käkade indisk mat(i mjukiskläder). Var tänkt att jag skulle hem och byta om, men det hade tagit för lång tid och sen var vi ju ändå BARA på möllan ;)
Maten var super god som vanligt, men min mage uppskattade inte den starka maten kan jag säga haha

Koko var inte med, för han var på O'learys och käkade och tittade på fotboll.

När jag kom hem hade jag med mig en underbart god tårta som vi krängde i oss som de små grisar vi är =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0