Dumt!

Idag gjorde jag något RIKTIGT dumt! Det var bra på ett sätt, för det gav en hjälp på traven mot att välja ny mobil.


Jag skulle på toa under eftermiddgen och hade mobilen i bakfickan. Precis när jag drar ner brallorna så känner min telefon sig sugen på att bada och dyker i. Jag dyker efter med handen, men lyckas inte rädda den. Jag tar ut alla lösar delar och torkar den, men icke. Den är halvt om halvt död, lampan till kameran lyser rött, men that's it...

Så ingen mer ångets över vilken telefon som ska inhandlas, utan det blir en Nokia E72 som blir släppt imorgon, om jag nu har gudarna på min sida vill säga.

Har haft det tufft att besluta mig, men denna dumheten hjälpte mig.

Nokia E72
Sony Ericsson Satio
Sony Eriksson X2




DUMT DUMT DUMT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0