Dumhet?

 

Igår så åt jag en MASSA som jag min mage inte riktigt tillåter, inget konstigt med det. Ändå blir jag arg varje gång jag får ont i magen efteråt, dumhet kallas det. Iaf jag fick ont i magen och la mig för jag blev så trött och tog en kramplösande och däckade ganska snart efter det.

 

Idag när vi kom hem från jobb, så visste jag inte vad vi skulle äta, eftersom allt är nerfruset och tar en tid att tina upp. Det jag vill komma fram till är att vi bestämde oss för pizza. Nu kommer den där dumheten fram igen, hur kan man glömma så fort. Igår hade jag så ont i magen att jag inte visste var jag skulle bli av, men ändå så väljer jag att äta pizza idag, med risk att må på samma sätt som igår!

 

God som fasiken var den iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0