Bättre och bättre dag för dag

Ja det blir bättre och bättre varje dag, men magen känns fortfarande orolig och den är öm när jag lägger saker ovanpå den, som tex laptopen(ja jag vet att den inte ska ligga i knäet/på magen pga strålning).


Jobbade idag, i början var det jobbigt, men sen kom man in i det. Hade en gammal tant i kassan idag somskulle få pengar tillbaka. Precis innan hon får pengarna av mig hade hon fingrarna i munnen och rotade efter ngt och när jag ger henne pengarna så ser jag hur fingert var fullt av saliv, som inte var gick att undvika att röra för min del *host*
Usch fick sån rysning i kroppen. Vissa människor förstår jag mig icke på, men hon hade väl sin aledning att rota i munnen och sen smeta saliv på mig...


Steker pannkakor nu, får se om det går ner några när de är klara. Pannkakor med eurocrem mmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Robert

Tänker du på de magnetiska fälten från datorn eller tänker du på den elektromagnetiska strålningen från det trådlösa?



Du har rätt att magnetfältet från hårddisk och övriga datorn minskar när du ökar avståndet till kroppen. Tyvärr så är hårddisken oftast monterad i datorn där du håller handleden, på ena eller andra sidan. Du utsätter då ditt blod för starka pulserande magnetfält och även kroppen och inre organ närmast datorn.



När det gäller det trådlösa som jag är mest orolig för så sitter sändarantennen i överkant på bildskärmen (oftast). När du höjer upp datorn så kommer den också närmare huvudet som då utsätts för högre nivåer av elektromagnetisk strålning från sändaren. Det här är inga låga nivåer. På det avståndet ligger strålningsnivån på runt 5 V/m (volt per meter), vilket är 25 gånger över vad den internationella forskargruppen Bioinitative-gruppen rekommenderar som gränsvärde. www.bioinitiative.org.



Det är också lika mycket som gränsvärdet i Kina och Ryssland.

I Sverige har vi ett högre gränsvärde och nivån vid datorn motsvarar ”bara” en tiondel av detta. Detta gränsvärde är mycket föråldrat och omdiskuterat eftersom det baserar sig på att bara skydda mot akut uppvärmning.

2009-11-27 @ 12:11:18
URL: http://www.elektrosmog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0