Votka i dzin

Nu är jag hemma och ganska trött hehe Det gick ganska fort idag på jobb, inga extrema kunder eller så och dte är skönt. Jag tror att jag kan anses vara ganska arrogant och otrevlig när jag jobbar. Borde kanske ändra mig? haha

Var precis hemma hos Koko's bror och hans familj, de bor i huset bredvid haha fy fan deras son är så rolig nu, han är 1½år och har börjat prata hahha Skit kul.

Han har en sån minifåtölj från IKEA(tror jag det är). Sen har han såna minibollar, så Koko stoppade den ena bollen under sitsen på fåtöljen och när han satte sig så märkte han att där var något under, men han kunde inte se den, så han böjde sig ner och tittade under fåtöljen och så gjorde han typ 5 gånger innan Koko äntligen visade var bollen var och då började han skratta och vi andra grät så mycket vi skrattade hahah


Ska nog baka såna ikväll mmm



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man inte få recept???

2009-05-18 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0