Svettigt värre

Idag var vi uppe i restaurangen och då körde vi förbi Staffanstorp och denna gången glömde jag inte att TUTA *tuut tuut*

Jag tyckte att matchen var extremt tråkig, så jag ställde mig i köket och hjälpte tjejerna att diska upp allt hehe, de hade mycket att göra eftersom alla ville se matchen. Sen körde vi hem och då tutade jag oxå när vi körde förbi Staffanstorp...

Är ganska trött nu, så jag ska borsta mina tänder och sen dyka rakt ner i sängen och ta det lugnt.



Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med skorna, jag har storlek 36 och de sitter så j-la tajt, men om jag sen provar storlek 37 så glappar de och går inte att använda, så what to do? Vet inte om jag ska skicka tillbaka dem eller om jag ska plågas till de töjt sig (vilket jag vet att de kommer göra)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0