Svenska tjejer...

Svenska tjejer vad ska vi säga om dem... När de gifter sig så går de ut oftare, de är inte hemma så mycket. Vem säger så? Jo de människorna som aldrig varit gifta med en svensk kvinna eller som ens har en svensk kvinna i sin umgängeskrets. Det finns så mycket snack om hur svenska tjejer är...Det gör mig så irriterad eftersom ofta de som snackar på det sättet anser att "sitt" kvinnofolk är så mycket bättre, när de i själva verket inte är det.

Nu tog jag mod till mig att skriva ett PROVOCERANDE inlägg!

Gilla det eller skit i det...


Var vill jag komma med detta?
Jo att "människor" alltid har så jävla mycket att säga om saker som de inte vet ett skit om! FÖRUTFATTADE meningar...

Update:
Ja människor har många åsikter, men detta inlägget handlade om Schwedisch mädchen.


HAHHAHAHHAHAHAHHA TILLÅT MIG SKRATTA LITE TILL HAHHAHAHAHA Självklart finns det viktigare saker, har inte sagt något annat, men just i det ögonblicket var det den saken som störde mig......



Kommentarer
Postat av: Anonym

???? Vart vill du komma??

2009-05-23 @ 14:31:13
Postat av: Anonym

"Människor" har väl något o säga om allt o alla inte bara om svenska tjejer!

2009-05-24 @ 12:41:49
Postat av: Anonym

Det finns viktigare saker här i världen!!

2009-05-25 @ 12:34:29
Postat av: Anonym

;)tack

2009-05-25 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0