Satans ankor



Idag har jag suttit på Stadsbiblioteket hela dagen och förberett en exkursion vi ska ha nästa onsdag. Lunchen spenderades vid en kiosk i närheten och precis där finns även kanalen och där samlas alla ankor eftersom människorna som äter där ger dem mat. Jag avskyr fåglar, har haft undulater och nymfparakiter men var alltid rädd för dem, så fort de skulle få flyga lite i lägenheten så låste jag in mig på rummet hehe I alla fall så satt vi där och de j-kla ankorna satt en halv meter i från mig redo att hugga mig i benet, jag såg i deras ögon hur de förberedde sig för en attack. Så jag satt och små gnydde under tiden vi käkade haha



Kommentarer
Postat av: Maria

hahah det trodde jag inte om dig!

2009-05-26 @ 21:27:10
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0