Nu är jag uppe!

Måste förbi skolan och fixa klart med en sak och skicka in den, hade helt missat den uppgiften så jag är ganska sent ute. Sen ska jag lämna tillbaka en bok som borde varit lämnad för 1½ vecka sedan (no-no). Sen hinner jag KANSKE ner i stan för att fixa med segeligan haha För 17.00 börjar jag jobba *blää* Hatar att jobba de dagar Koko är ledig och det värsta är att han är ledig varje torsdag och jag jobbar VARJE torsdag haha...



Har massa roliga bilder i mobilen som jag ska lägga över till datorn efter jobb, bland annat de guldiga shortsen som finns på Gina Tricot som Natha provar :P hahah


Kommentarer
Postat av: Nikolina

visst är hon grym! ;D

2009-05-28 @ 12:20:10
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbar du fortfarande på ica på mobilia eller vad det är :)? (ni behöver inga sommarjobbare) haha! DESPERAT, synd ni inte hade någon unge (the next nanny)

2009-05-28 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0