Konfirmation

Då är man äntligen hemma efter en lång dag. Varit och jobbat och sen varit på en konfirmation. Trevligt var det.

Jag var helt glad och köpte Bingolotter idag, tänkte vinna lite saker. Var helt uppspelt att vi skulle Bingolotta oss, men ser på lotten när jag kom hem att det är imorgon =( Blev besviken haha jag som hade utstakad vad jag skulle göra ikväll hehe

De ändrar dagar hela tiden, innan vad det på söndagar och sen ändrades det till lördagar nu är vi tillbaka på söndagar, bestäm er...



Kommentarer
Postat av: Maria

hahah jag pluggade inte så mycket :P ikväll blir det dock coca cola och ett kilo lösgodis hahah.

jävla bingolotto. tramsigt att byta dagar!

2009-05-23 @ 21:26:47
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0