Installering av ny nyckel

Min bilnyckel har varit en pain in the ass ett bra tag nu. Så jag kontaktade Mazda som beställde en ny nyckel. Jag kunde

nämligen bara låsa upp bilen med knapparna men inte låsa den, så det fick jag göra med nyckeln. Iaf så beställdes det

en ny nyckel och när dte hade gått 3 VECKOR(!!!) så ringde de och sa att nyckeln kommit, så jag bokar en tid för att få

den installerad. Men 2 dagar senare ringer en kille och säger att de inte alls fått nyckeln, utan att de bytt leverantörer av

nycklarna och att min beställning kommit bort, men att han ska beställa en ny. Förra veckan kom nyckeln och jag bokade

en tid för att få den installerad idag.

Så jag kommer dit och nissen där tar fram ett papper och säger att jag ska betala 1700kr, hahah vilket skämt. Men jag

säger att jag tänker inte betala för en ny nyckel, hade inte ens haft bilen i 5 månader innan nyckeln slutade fungera. Det

var helt i sin ordning eftersom han inte visste anledningen till nyckelbeställningen. Så jag sätter mig och väntar (det

skulle ta en timme). När jag suttit där i 30min så hör jag dem prata bakom disken om att nyckeln till bil *** ***(min bil)

försvunnit, så de springer runt som idioter och letar efter nyckeln haha Jag orkade inte ens bry mig för det har klyddat

under hela tiden. Men till slut exakt 1 timme efter så får jag nyckeln, finally!





Kommentarer
Postat av: Maria

sa du "ENOUGH IS ENOUGH" när de sa att du skulle betala? hahaha

2009-05-27 @ 16:51:10
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0