Fotboll

För 3 veckor sen typ blev jag stoppad av en journalist från sydsvenskan, han kom från bildelen och frågade lite om försäkringar. Idag är jag med på en liten hörna ihop med några andra, en fruktansvärd bild om jag får säga det haha

Idag ska jag iväg och titta på fotboll, superkul :P haha nä men man måste visa engagemang för något som Koko älskar och har hållit på med i minst 25år...


Vi ska dricka ordentligt med vatten och...


...vi ska ha bekväma skor på oss.


Jag från förra lördagen, glad i hågen :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker bilden i tidningen blev jätte bra,är jätte söt. Tycker jag

2009-05-02 @ 14:25:03
Postat av: Anonym

hur gammal e han om han har hållt på med fotboll i minst 25år, bara nyfiken om man får veta de :)

2009-05-02 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0