Eurovision

Jag gör väl som alla andra då och kommenterar vårt kära eurovision.
Malena hade de kunnat skicka upp till nordpolen för ingen chans att hon skulle komma upp i toppen, inget schlager eller eurovison med hennes låt alls. Annorlunda javisst, en vinnare ingen chans.

Norge....vi satte poäng på alla låtarna igår och jag satte typ en 2:a eller en 4:a och sen går låten och vinner och dessutom med extremt höga poäng, bläää. När man väl hört den några gånger så fastnar den säkert.

ISLAND tyckte jag om! Aningen lugn för att vinna, men den låg ändå i topp =)

Bosnien borde legat högre upp i toppen än den gjorde, för låten var faktiskt bra.


Vi var hemma hos F&M och grillade, sen hade vi massa chips och läsk och godis som vi tryckte i oss haha... Vi var 6 vuxna (vuxna?haha) som satte poäng på alla låtarna. Jag är ALLTID, varje år SNÅLAST med mina poäng hahah Vi har hållt på med detta typ i 6 år haha och varje år är jag snålast med poäng hehe.


Inga nyttigheter för oss inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0