The City

Nu är jag hemma och rent sliten, jag är riktigt trött. Hade jag lagt mig i sängen så hade jag somnat haha Men dte ska jag inte, för jag ska snart bege mig till Lund. Har köpt en inflyttningspresent som jag ska lämna, Dralle o Koko är redan där eftersom de splade match i Lund tidigare...

Har krängt en hemmagjord ceasarsallad och min mage är lite krånglig nu eftersom jag käkade en massa dressing, därför drar jag mig för att köra till Lund. När jag satt o käkade salladen förut så tyckte jag att någonting saknades men jag kunde inte komma på vad det va, men nu när jag skulle skriva om vad jag åt så kom jag på att jag inte hade med krutonger haha


Jag under en trevlig partykväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0