Shopping

Idag var jag och badade med mitt mentorsbarn, jag frös rumpan av mig (om det ändå vore så väl haha). Sen körde jag förbi Kokos jobb eftersom han skulle slippa cykla nu när det är så j-kla kyligt igen. Lämnade honom på träningen och ringde sen Natha så vi stack till Entré 1 timme innan de stängde (hon bor i huset mitt emot så det är super bra haha).

Jag hittade en skinnjacka, något som jag letat ett tag efter. Den var dock lite liten men jag köpte den ändå så jag ska se om det finns i storleken större i stan imorgon.

 
Den kommer inte till sina fulla rätt på bilderna, ska visa bättre bild när jag hittar rätt storlek

Jag hittade även en skjorta


Ska nog ta o köpa en till i en annan färg =) Inte bra att Entré öppnat så nära, med så bra butiker...

När vi var klara där så skulle vi på hemköp och handla läsk och då hamnade jag såklart i bråk med en gubbfan som var spydig. Det man inte får säga till kunder när man själv jobbar, får man passa på att säga i butiker när man inte jobbar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha riktigt farligt att det är så nära.. hahha men gubben och tantan va ju lika spydiga minsann..

Ja grattis mig bor så nära dig och entre nu :D

2009-03-25 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0