Hur känns det?!

Känns det bra att vara tillbaka till modersmålet? hehe

Jag vaknade förväntansfull imorse hehe Har massa saker jag ska hinna med idag, börja inte nästa kurs förrän den 30:e och det känns bra...


Dessa såkallade kryptoniter, som de hette när jag gick i högstadie har bytt namn till Ufon eller något i den stilen. Why ohh why??? Hahah skit samma egentligen för de smakar samma som tur är. Jag och min vännina Angelica käkade ihjäl oss på dem i högstadiet, varje rast köpte vi dem och i slutet av dagen hade vi sår och blåsor i munnen haha
Köpte ett helt lager på Maxi sist, kan ju dock erkänna att det inte finns så många kvar, ooppss I did it again haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0