Vi säger godmorgon med ngr frågor...=)

1. Hur bor du? I en 74kvm ?stor? bostadsrätt (måste påpekas haha)

2. Vad är din favoritefterrätt? Godis haha

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en? Osynlighet

4. Hemmafest eller utgång? Hemmafest som leder til utgång

5. Brukar du lyssna på ljudböcker? Nopp snopp inte ännu

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden? Ja det har jag garantera gjort haha

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden? Min redan inköpta skinnjacka

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant? Katt

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet? Handel & Administration med TURISM som inriktning

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen? IKEA

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden? Tyvärr bakåt

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik? Charlotte tror jag haha

13. Har du gått på en blind-date nångång? Räknas det att träffa någon genom nätet hehe

14. Har du eller har du haft ett smeknamn? Soffipropp, Fia, Sockertoppen(av far min) mfl.

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu? Inledningen av Grey's Anatomy haha

16. Pratar du i sömnen? hahah väldigt ofta (Koko brukar tro att jag är vaken och blir rädd)

17. Vad hade du helst velat få i present? Min examen hahaha

18. Är du ärlig när du bloggar? Japps snapps haha

19. Har du vunnit pengar någongång? Ja på bingolotto och triss

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det? 1 om jag svarar utan att tänka, men 2 för att den första ska få ett syskon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0