Zabavna

Jag är så fruktansvärt rolig ibland(alltid) ahahha

Idag kom det en kille på jobb som Natha känner och så sa han att jag skulle hälsa Natha, vill ni veta hur jag hälsade heheh

Min sms konversation med Natha:

Jag: Alex hälsade att han gärna följer med ikväll och att du skulle höra av dig.
Natha: Jo eller hur, han skulle inte vara hemma
Jag: Jo skicka och fråga så ska du se att jag bjöd med honom.
Natha: Tror jag säkert
Jag: Skicka nu haha
Natha: haha nä
Jag: Jo kom igen
Natha: Har inte hans nummer på denna telefonen får skicka när jag kommer hem
Jag: hahahahhahahahaha


Efter att Natha kommit hem och bytat telefon

Natha: Givetvis hälsade han bara och du hittade på resten
Jag: hahahahha sa han det!

Så trevlig kompis är jag ahha Så Natha fick förklara att jag sagt massa som inte stämde hahah
Hade fått spel om någon gjort så mot mig haha men kan inte hjälpa det lite kul var det haha



hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0