Välkomna hem!



Igår åkte jag och Natha till sturup, eller till Malmö airport som det numera heter för att hämta hennes mamma och syster. Fy fan va kul vi hade, vi skrattade så att vi nästan kissade på oss haha sen alla människor runtomkring skrattade åt oss haha Tur att vi kunde roa folket hehe



Jag såg massa chafförer vid ingången och tog saken i egna händer och gjorde en egen skylt för de ankomna eftersom jag oxå var en chafför :D Så där stod jag som ett fån med min skylt och skrattade som om jag gick på något (kan det bero på kokain i min red bull?!), men Natha dricker inte Red Bull, så det måste vara knäppgenen haha



Om ni inte visste det, så får man inte lov att ta med sig denna sorten av insekter in i landet, det är strikt förbjudet/verboten!!! (om ni nu skulle få för er en sån sak)


Detta gäller även ovanstående bugs...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0