Ingen tatuering idag inte

Jag skulle egentligen kört bort till old bones idag, men tycker att de börjat ta överpriser sen de bytte lokaler. Sen ska jag dessutom ha tatueringen på kyriliska så jag har beslutat mig att tatuera mig på Daltons. Men de har inte öppet på helgen så det får bli i veckan om de har tid.

Håret blev bra, lite mörkare men ag är nöjd och det är det viktigaste, det bästa var att jag fick 20% eftersom hon är lärling(inte praktikant längre).



Har storstädat i 2 timmar så jag är rent genom svettig, ska in o duscha nu för sen ska vi hem till Fredde o Marijana och jag ska mysa med bebisen helaaaaaaaa kvällen =)=)=)

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har uppdaterat :P

mycket fint hår. sen vill jag också säga att Daltons tattoo brukar ha tid när man bara ploppar in oanmält. men det visste du kanske redan :P

2009-06-13 @ 18:48:55
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0