Bränna?

Ja nu börjar solen titta fram, så dte gäller att passa sig så man inte bränner sig. Jag lär knappast göra det eftersom jag jobbar hehe men ni andra.



Många tycker att det är en underbar känsla att gå barfota i en gräsmatta, jag är dock inte en av dem. Jag tycker att det känns obehagligt och väntar bara på att trampa på en kantig sten eller ett/en bi/geting/humla.

Efter jobb idag körd ejag och kollade på fotboll, Koko spelade. Hans tränare var där med sin dotter så jag satt och sjöng, "nyss så träffa jag en krokodil..." jag sjöng den minst 10 gånger haha


haha en "diskret" bild

Kommentarer
Postat av: Maria

haha eller i värsta fall så trampar man på en hundbajs eftersom folk inte har vett att plocka upp sånt efter sig. det är alltid jag rädd för.

2009-06-22 @ 22:46:10
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0