Babica

Jag måste bara berätta om en kvinna/äldre dam som kommer till 2kr varje söndag när jag jobbar hahah
Hon pratar ingen svenska utan hon pratar Afghani, hon är över 80år och är kort och går med rullator.

Vi har ett loppisbord med saker som man kan pruta på(möblerna har fasta priser), hon är där varje söndag och det enda hon vill betala är 2 kr. Säger jag 20 kr så säger hon 2kr, säger jag 10kr så säger hon 2 kr, säger jag 5kr(som jag ofta säger haha) så säger hon 2 kr. När jag vägrar ge med mig så pekar hon upp mot gud o skakar på huvudet haha. När man däremot går med på hennes 2kr så säger hon bonbon. När hennes svärdotter var med en gång så frågade jag vad det betyder och hon sa att vi är som barn för henne hahah

Senast när jag vägrade ge med mig, så pekade hon mot gud och sen mot mig och typ drog fingern över halsen som att typ gud hatar mig hahahah Sen när Koko kom så pekade hon på honom och sa bonbon och sen pekade på mig och sa nej hahahhahahahahhahaha

Tyvärr så kan jag inte få det så roligt som det är i verklighet, det måste upplevas hehe


De nya kuddfodralen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0