Lite bättre

Idag satt jag hemma och grubblade till klockan 16, då jag tog tag i saker och ting och körde ut för att besöka min farfar. När jag kommer dit så var namnet borttaget från dörren och dörren var stängd, så jag fick ragga tag i en sköterska och fråga. Hittade en praktikant som följde mig och förklarade att han bytt rum, men att han inte var där nu(varför leder man då mig dit?), men hon sa att han var med sin son(min farbror och hans fru) i trädgården så dit gick jag. Så vi satt ute i det fina vädert och åt kakor och drack kaffe(inte jag).

För er som har medlidande med mig (er andra skiter jag i) och min tumme, så kommer här en bild från idag, lite bättre.


Aningen suddig, men orkade inte ta en ny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0