Hyra?

Idag fick jag hem ett brev från riksbyggen, så jag tänkte att det var hyran för nästa månad, men nej så fel jag hade. Det var en påminnelse att hyran för denna månaden ej var betald :S Det värsta var att jag visste att jag betalt den.

 Jag loggar in på internetbanken och ska kolla. Vi har anmält e-faktura så jag visste jag hade godkänt den, vilket fall som helst så loggade jag in och tittade, såg inte betalningen någonstans förrän jag kollade i meddelande och där stod det att 20090629 fanns inte summan på kontot så därför kunde inte räkningen betalas (!) Fucking skit jag godkände ju o allt! Inte mer att göra än att betala räkningen och bli 3400kr fattigare!

Jag har fått lära mig att ALLTID ALLTID ALLTID betala hyran först så att man har någonstans att bo, för att allt annat kan alltid fixas. Jävla skit bank som inte sa till när jag godkände att det "inte fanns pengar", när jag nu kollade i listan så fanns där visst pengar 20090629 på kontot. Jaja nog pratat om detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0