Flyga luftballong...

Hahhahaha min mamma gissade på att jag skulle flyga luftballong men det är fel fel fel! haha Sen gissade hon på hoppa bungyjump hahah men det är oxå fel fel fel haha

Kommer berätta med tiden vad det handlar om hehe


Har jobbat med magbesvär hela dagen, bara väntar på att magperioden ska ge sig av vi får se hur länge det håller på denna gången. Tror att det är för det varit mycket stress och att jag har jobbat väldigt mycket den sista tiden, magen blir ju helt till sig vet inte vad som händer haha



Kommentarer
Postat av: Maria

du anar inte vilka gissningar jag har... blir besviken om det inte är nån av dem! känn pressen!!!

2009-07-14 @ 22:29:45
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0