Utmaning eller vad det kallas

Jag hittade denna på Marias blogg ---> Mawiia, tror inte riktigt hon utmanade andra men jag tyckte den var rolig så jag gjorde den ändå hehe

1.Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Platta håret

2.Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit? Skulle velat flytta tillbax till mitt lovely Miami

3.Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Åka skidor

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?
Kan inte välja 3 tyvärr, läser typ 20 stycken.

5.Prenumererar du på någon tidning?
Räknas sydsvenskan?

 6. Vad fick dig att börja blogga?
Maria <---klickbar, hon envisades med att börja blogga och jag blev då oxå sugen på det, usch o fy Maria haha

7.Har du några stora planer detta nya år?
Jag ska klara skolan galant, bli godkänd på mitt examensarbete och få min lärarexamen!

8.Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?
Jag äter helst  "köbekaugor", men älskar att baka men låter andra äta mina hemmabakade kaugor.

9.Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Barncancerfonden

10.Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Hund, katt, fåglar och fiskar har jag haft. Just nu har jag en sambo haha

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
Jag skulle rest 10 år framåt i tiden för att se vad jag gjort med mitt galna liv.

12.Vad är det mest onödiga du har köpt?
Kläder och skor som jag aldrig använt.

13.Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Kemi

14.Har du några inplanerade resor det här året?
Jag har massa inplanerade i min hjärna, vi får se vilka som blir av hehe

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig?
Jag har 16 i hcp(golf), jag ser ut att vara 12år uatn smink och jag tycker inte om räkor, förutom på räkmackor/baguetter

16.Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Ja det gör jag, hon skriver egentligen inget av intresse men det är kul att se hur mycket pengar hon lyckas göra av med varje vecka

17.Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?
Ja det måste jag säga

18.Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Vi flyttade ihop nästan från början så vi har varit ihop och bott tillsammans i lite mer än 6 år.

19.Svär du ofta?
Oftare än jag borde göra

20.Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
I sängen inne i datarummet, med den tjocka mysiga filten och de fluffiga stora kuddarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0